tirsdag 29. januar 2008

Gressløk(spislig ugress)

Gressløk..., eller lure grønnsaken, hvis du kan kalle den en grønnsak! den står der og vaier i vinden, som et gress-strå, bare at den smaker litt løk-aktig. Av alle planter og trær som vær Over-lord herren skapte på sin noe travla arbeids uke....., lagde han gressløk/graslauk/Allium schoenoprasum/chives. Hvorfor er ikke godt og si..., sånn på "rappen" kan jeg ikke sa at jeg kommer på så mye jeg kan bruke det til.., min mor pleide å legge det i potetmosen og potetsalaten, men etter en lang og æreverdig forhandling, har jeg endelig fått veto makt i huset når det gjelder gressløk. Det samme gjelder planting av dette gresset. Gressløk står for alt ondt i "gress-verdnen" det er til og med værre enn harsj., røyking av gressløk kan føre til permanent lammelser i testiklene.

så......... ikke la deg lure av at den står det og svaier i vinde og roper "SPIS MEG".. det kan være det siste du gjør...
*passende bakgrunsmusikk: Angel og death av Slayer*

Ingen kommentarer: